pötte



Har varit ute med denna underbara lilla filuren idag, hon var jätte pigg. Ja hästar blir ju lite konstiga när det blåser ute.. och va kan jag säga.. DET BLÅSTE. Dock tyckte jag att hon gick konstigt, så jag hoppade av efter halva vägen.. får ta och kolla upp det imorgon så det inte är något allvarligt. Kanske bara beror på att vi har precis tagit bort broddarna som hon har haft under vintern, det gör ju sin lilla skillnad om man säger så.
Ja ikväll tror jag att det blir filmkväll hemma hos Johan med tjejerna, mys. om han inte hunnit döda mig innan dess.. sitter o tjafsar med han på msn för tillfället ^^ och lyssnar på musik..  Borde dock städa, snark, jag orkar inte. Måste jag?! gaaaaaah.. jaja.. snart.. det ser verkligen ut som ett bombnedslag i mitt rum hehe.
Jaja, ha en fortsatt trevlig kväll gott folk.
Tjing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0