lala

harrypotterharrypotterharrypotter.
jag har sett sjätte filmen. jag skrattade så att jag dog! den var väldigt annorlunda till boken och dumbledore var väldigt konstig men iihihihihiihiihhi. det var kul.
(var skulle hagrid gjort av motorcykeln när han hade hämtat harry då? jk! skapa klarhet!)
nu ska vi se här.
jag undrar hur filmmakarna ska göra i sjunde filmen (eller filmerna) med bills bröllop. De har ju inte ens haft med bill än!  Och dessutom så har de ju bränt upp kråkboet i sjätte filmen så de kanske bara hoppar över bröllopet. Lite elakt.
Hur ska de då göra med Muriel och Elphias Doge? Och Scrimgor och percy kommer inte och hälsar på i kråkboet vid jul i filmen och då blir det ju helt.....knäppt. Eller det kanske det inte blir.
Men ganska knäppt.
men snape är bässssssst och narcissa är fel skådespelare, och voldemort ser inte alls voldemortig ut.
så man har lite att klaga på. Men.... när harry har tagit felix felicis då skrattade jag så att jag dog!!
nu fattar nog ingen vad som menas med allt detta babbel men.
spela roll.

Kommentarer
Postat av: lol

Du glömde skriva om världens bästa bellatrix. you bastard.



dragonballs

2009-07-21 @ 17:42:11
Postat av: linnowa

Hej, fin blogg! ♥

Ska vi följa varandra via bloglovin'? :)

2009-08-17 @ 22:49:54
URL: http://linnowa.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0