Let It Go

Max & Ronnie


Jag kommer att misslyckas på mitt prov imorgon, men seriöst.. jag orkar inte bry mig.

Har börjat lyssna lite på Escape the fate nu igen.. Tycker det är så synd att Ronnie (sångaren) inte är med i bandet längre. Han och Max (basisten) var så otroligt söta tillsammans :] . Ronnie är ju i fängelse nu och allt de där, men han har ändå lyckats starta ett nytt band. From behind these walls, de kommer att bli mitt nya musik offer haha. Ska även få tag på Escape the fates "nya" album, This war is ours.  Stör mig dock lite på Craig, den nya sångaren.. Ronnie var så mycket bättre. 
Lol, jag låter som värsta, jag vet inte vad hahaha.. något hemskt, whatever. 
Godnatt

No, I don't really want to leave you behind
But apparently you can't stay all mine
So I'll try to let you go

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0