MY LIFE

Hur många veckor är du nu kvar till avslutningen?.. 20,21,22,23,24.... 5..veckor så ungefär 4 hela veckor kvar till sommarlovet :O det är juh helt otroligt att man snart är fri :D.
Så vad är det nu som jag har missat att skriva om, Valborg har flugit förbi, det var en sjukt trevlig valborg :D.
Blå himmel fåglarna sjöng tillsammans med kyrkokören vid brasan och samhället hade sammlats vid brasorna. Träffade en massa mysigt folk, det var helt enkelt en super bra Valborg. Förfest, Huvuddelen och sedan Efeterfest ja vadf mer kan man säga, finns det något mer jag egentligen behöver säga?.. Nä, precis ni håller fullständigt med mig ändå :D.
Den senaste tiden har det blivit allt mer träning, jag har blivit helt slut. Nervositeten har därmed tagit över helt och hållet kan man säga.
Jag mår inte bra länge, matlusten e borta och jag är bara rädd inför tävlingen. jag tror inte att jag kan fatta att jag ska åka till Belgien och tävla, egentligen måste det betyda någonting att jag förtjänar de, att jag kanske kan klara av det. ?? Men vet...?
Jag hoppas bara att de lägger sig tills jag går upp på mattan, förhoppningsvis går det bra för de andra i klubben :D
Aja, nu får jag försöka tänka på något annats skojigt... men vad :P?.... Några förslag`?

Ni får alla ha det super bäst<333
KRAMELIKRAM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0