Thunder


Har precis fått reda på att jag ska ha NP i no imorn.. hur fan kan jag ha undgått den informationen? Inte nog med att jag redan av någon anledning mår piss och börjar få mysigt ont i magen . Typ stressad utan att jag märker det? aja nån anledning e de la som ligger bakom det hela, har väl bara inte riktigt kommit underfund med vad än.. Hade gärna sluppit att vakna mitt i natten av enorma magsmärtor. Jaja så går det väl när magkatarr ligger i familjen.. yay. Mamma e ju som vanligt också.. om man berättar att man ens mår lite dåligt på ngt sätt så tar hon det som att man inte tänker gå till skolan i morgon, som hon naturligtvis tar upp då.. och det psykar mig som fan. Får la se om jag orkar imorn med tanke på att alla håller på nu, faktumet att jag har NP imorn som stressar mig av ngn anledning.. och även att jag inte har gjort franskan hm.. Hade vart härligt att sova imorn hela dagen o bara skita i vad alla tycker. Orkar inte ens bry mig om att mamma kommer typ dampa sönder. 
Skulle verkligen inte ha ngt emot att bara resa bort någonstans och inte komma tillbaka.. typ *poff* lol.. som om de skulle vara möjligt, knappast. 
.. får fan ta och sluta gnälla eller nåt.. inte så att någon bryr sig men ändå haha.. Whatever
Goodnight!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0