What Would You Say If I...


hahah älskar nog denna bilden, ser helt jäkla galen ut. 

Jag är trött, jag har prov på måndag.. och nej jag har inte pluggat.
Har försökt byta piercingsmycken till ringar idag.. det gick inte bra. Ska se om jag kan få tid på ed's på tisdag istället, och få hjälp av honom att byta. 
Något jag stör mig på är folk som man alltid själv måste säga hej till... Det är vissa som nästan aldrig säger hej utan att man måste göra det först.. Jag har tröttnat sjukt mycket på det. Om man säger att man gillar att prata med någon, då säger man väl hej någon gång eller? eller i alla fall pratar med en på något sätt.. Nej från och med nu så ska jag inte säga hej mer till dessa presoner på ett tag och se hur mycket de bryr sig egentilgen om att få prata med mig. 
Alla som inte har comviq heller får ringa mig om det är något.. det kostar så sjukt mycket att smsa till er. Dessutom är jag trött på att råka väcka folk, bara för att jag vill prata med dom.. eftersom man inte hör från vissa på länge.. Så nej, jag har från och med nu sms förbjudit mig själv, bortsett från nödfall. 
Något som är lite roligt i alla fall är att Gusten Gurka (Gustav) har ringt mig två gånger idag, eller igår.. beror på hur man ser det. Verkligen när man minst anar det, jag gillar verkligen när folk gör så.. och han e dessutom väldigt rolig att prata med, en kompis man nästan alltid kan få tag på om det är något. Det uppskattas :)
jaja snart somnar jag väl framför datorn om jag inte passar mig..
Godnatt! 

Kommentarer
Postat av: Sara kusin

Ser ut som ditt huvud svävar i luften eller nåt sånt :P

2009-08-08 @ 14:13:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0