Jag är arg arg aaaaarg!

Jag är trött... och arg. Jag är arg hela tiden men jag vet inte varför. Och sen har jag slagit mig i pannan jättehårt tre gånger idag och massakerat den under helgen så det gör lite ont. Jag måste vänja mig av med den vanan innan jag förlorar en del av min panna. Och jag bara lyssnar på musik hela tiden.
Jag vill läsa en bra bok men jag hittar ingen och min syster pratar bara om sina problem hela tiden så det är inte lika roligt att vara med henne längre för det känns som att hon inte är intresserad av vad jag vill säga.
Och jag älskar gitarrsolon. Nu kom det ett och jag blev på mycket bättre humör...men nu tog det slut. jaha.
Linnea har varit i Belgien och tävlat i karate och jag har ingen aning om hur det egentligen gick... Dessutom känns det som att hon kommer att fortsätta att träna massa bara för att hon är lite sån. Linnea kommer du att göra det? Gör inte det snälla!
Nu kommer mitt favoritsolo! Eller kanske tvåa....eller på delad favoritplats.
Det är så fint...

Idag var det bråk i klassen. Inte bra... Och jag känner skuldkänslor för något som hände för ett år sedan... Det blev en brytning med en av våra kompisar. Läget var inte stabilt och stämningen var urdålig men jag kan fortfarande inte förlåta oss. Hur kunde vi låta det ske? Vi är som åskådare, vi bara står där och agerar inte själva. Vi borde ha sagt ifrån mer, den enda som egentligen sa ifrån var min syster som inte ens var med i det.
Jag tror att det främsta problemet var avsaknande av medkänsla och att vissa av oss inte kan sätta sig in i andras situationer.

Igår var vi i stationshuset och sålda fika åt de som var på en föreställning med hindås kör eller vad de hette. Mina skor var jättehalkiga så jag halkade omkring där på golvet så fort jag skulle gå på toa. Sedan idag så halkade jag i köket så att jag åkte med foten på en vass kant. Jag vågar inte ta av mig strumpan för det kändes verkligen som att det gick sönder. Nu ska jag göra något som inte får mig att vara arg hela tiden. gonatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0