The Umu has awoken!


Känns som om det var rätt länge sedan jag skrev här.... ooooch..  Min cam har börjat funka igen :D så nu kan jag ta egobilder, success!
Detta firas med den fula bilden på mig ovan.
Har inte varit på så jätte bra humör idag.. vet inte varför riktigt. Kanske för att man har rätt mycket skit i huvudet för tilllfället. Skönt att skolan e slut om 6 veckor! 
Hade velat dra någonstans.. typ L.A, fast nej man har inga pengar så det funkade ju inte. Kanske ska till Italien i sommar dock, förhoppningsvis iaf.
Är jätte pepp på att åka till Siesta nu om 4 veckor, eller vad det nu är. Ska bli härligt att vara ledig från skolan och ha lite kul. Sen ska man ju träffa en viss person där också.. det ska bli intressant. Orkar inte ha för höga förväntningar på det hela. Dessutom kan man ju inte gå runt och gilla någon över internet/telefon. Nä det ska bli kul att träffas på riktigt istället och se hur han verkligen är. 
Sen ska man till slottskogen och fira vix på fredag, något jag verkligen ser fram emot. Antagligen Panic&Action på lördag? har inte riktigt bestämt mig om jag ska dit än. Hade dock behövt åka in till stan och köpa smink.. och kanske kläder. Så tjejig jag är men jag behöver verkligen en ny mascara och ett rött läppstift hade inte heller suttit fel.
Jaja nu måste jag återgå till att plugga.. har franska läxa tills imorn (tack jan!! -.-) och sen nationella i matte hm. 
Ha det gott folk
Tjing!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0